MINŐSÉGPOLITIKA
Vizsgaközpontunk a jogszabályban meghatározott akkreditált vizsgáztatási tevékenység folytatására jött létre az új szakképzési rendszer keretein belül.
Célunk, hogy az új oktatási, piaci és gazdasági igényeknek megfelelően gyors, rugalmas és szakszerű vizsgaszervezéssel és lebonyolítással tegyük lehetővé minél több vizsgázó számára, hogy a választott szakmában korrekt és professzionális vizsgát tegyen és végzettséget szerezzen ezzel segítve a munkaerőpiaci lehetőségeik bővítését.
Folyamatosan figyelemmel kísérjük a vizsgára jelentkezők és partnereink igényeit felmerülő kérdéseit, hogy gyors, helytálló és részletes tájékoztatást tudjunk adni. Törekszünk szolgáltatásaink átláthatóságára, arra, hogy segítsük jelentkezőinket, partnereinket a döntéseikben és munkájukban.
Elveink közé tartozik a minőségi, szakszerű, pártatlan munka, az etikus magatartás, mely garantálja a sikeres működésünket. Ennek érdekében a vizsgaközpontunk belső szabályzataiban egyértelműen meghatározzuk munkatársaink feladatait, felelősségi- és hatásköreit. Ezek betartása elvárás mindannyiunk felé.
A minőségi munkavégzés iránti elkötelezettségünket partnereinktől is elvárjuk ezért:
Kizárólag olyan vizsgáztatókkal dolgozunk együtt, akik szakmailag magasan képzettek, tapasztalattal rendelkeznek, elfogadják és alkalmazzák pártatlansági elveinket.
Kizárólag olyan helyszíneken szervezünk vizsgát, melyek korszerű infrastruktúrával rendelkeznek és minden követelményt kielégítve kellemes és inspiráló környezetet nyújtanak a vizsgákhoz.
Olyan vizsgafeladatokkal és értékelési útmutatókkal dolgozunk, melyek a jogszabályi előírásoknak maradéktalanul megfelelnek és a szakmai tudás/kompetenciák mérésére a lehető legobjektívabb módon alkalmasak.
Minden vizsgát szabályainknak megfelelően bonyolítunk le.
A minőségpolitikában és a vezetőségi átvizsgálásban megfogalmazott célok megvalósításához biztosítjuk az erőforrásokat.
A 21. század megköveteli a folyamatos fejlesztést, megújulást, korszerűsítést, ennek érdekében:
A vizsgáztatóink munkáját rendszeresen értékeljük, kikérjük véleményüket és javaslataikat a tevékenységünk minőségi javítása érdekében.
A vizsgázóink elégedettségét mérjük és értékeljük, ezek eredményeit figyelembe vesszük fejlesztéseink során.
A vizsgarendszer változásainak megismerése érdekében munkatársainkat, partnereinket rendszeresen képezzük szem előtt tartva a minőségi munkavégzést és a pártatlanság iránti elköteleződést.
A képzések hatékonyságának érdekében új, innovatív módszerek alkalmazására törekszünk.
A társadalmi felelősségvállalást, környezetünk védelmét és a különböző élethelyzetekből adódó egyéni igények kielégítését tartjuk szem előtt munkánk során.
Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a vizsgáztatási folyamatainkba bevont valamennyi partnerünk megismerje a Bajai Független Vizsgaközpont céljait, minőségpolitikáját, működési előírásait. Elvárjuk tőlük a minőségszint folyamatos biztosítását, a minőségfejlesztés elfogadását és megvalósítását.
Kelt:: Baja, 2024.07.01.